Ida-Dahari_logo_horizental_grey

התחדשות אביב

אוטוטו וכבר מרגישים את האביב, הפרחים כבר פורחים בצבעים שמחים, העשב והדשא ירוקים מתמיד, אפשר כבר לוותר על המעיל, הרגשה של שינוי.

יש משהו באביב שתמיד גורם לנו לרצות לחדש, לשנות, לייפות. אולי זה פסח שמתקרב ומביא איתו את הצורך לאוורר ולרענן פה פינה בבית, לצבוע מחדש, לחפור בארונות ולעשות סדר, ועל הדרך כבר הזדמנות לשנות כי גם ככה מזיזים את הכל.

אצל עסקים זה אפילו יותר קריטי, מכיון שעונת האביב ואחריה עונות הקיץ והחופשים הן בד"כ העונות הטובות יותר לעסקים. למה ? כי כולנו יוצאים יותר מהבית, מטיילים, מבלים, עם הילדים או לבד, מחדשים ומתחדשים.

והלקוח שלנו ? הוא גם מחפש התחדשות, את הכמיהה לבקר במקום שיתן לו חוויה אחרת, ריגוש אחר, תפריט אביבי במסעדה, תצוגה חדשה על המדפים, משהו רענן !

שם המשחק הוא "חווית משתמש" ומכיון שהתחרות היא אינסופית, בעלי עסקים חייבים להתאים את עצמם ולהתעדכן כל הזמן.

מה שהיה לפני ועבד – לא בטוח שיעבוד טוב גם השנה. למה ? כי הלקוחות מחפשים חוויה חדשה.

מה זה אומר ? ששינוי אווירה עושים באמצעים ויזואליים – בין אם החלפת הריהוט, או שינוי צבע, בין אם החלפת התאורה או שינוי הסידור של המדפים והמחלקות בחנות.

סוף החורף הוא תקופה מעולה לעשות שינוי שכזה, שניה לפני "תחילת העונה" כדי שהעסק שלכם יהיה מעודכן ומפתיע עבור הלקוחות הותיקים ועבור הלקוחות החדשים.

ואגב, לא תמיד שינוי כזה צריך להיות כרוך בהוצאה מאוד גדולה, לפעמים נגיעות של סטיילינג או החלפה של מוטיב מרכזי יוצרת שינוי עצום.

מתלבטים ? לא יודעים מאיפה להתחיל וכמה זה עולה ? הזמינו אותי לפגישת יעוץ ממוקדת שתעזור לכם לסדר את המחשבות ולהניע את התהליך. 052-4289211. או צרו קשר במייל ואחזור אליכם.

שתפו:

מאמרים אחרונים